diumenge, 17 de febrer del 2013

Àlbum en Blanc i negre

Tenia unes fotos meves que m'agradaven molt, en Blanc i Negre, el següent pas, va ser buscar uns papers que hi quedessin bé, no em va costar gens. Els vaig trobar en tons grisos, blancs, negres, i amb tonalitats similars.
El següent pas, folrar el cartró, amb els diferents papers, pre pensar la composició,i fer-la realitat.
per finalitzar, buscar els detalls idonis a cada pàgina.

Aquí en teniu el resultat.

Ja em direu el què.

 Cristina
Petit cor realitzat amb plàstic Màgic

Portada de l' Àlbum "MOMENTS"

 Primera pàgina





 Detalls de la primera foto


Aquesta fotografia va ser feta a l' Octubre 2010 a Empúries.


Estampació de diferents Segells




 Fotografia realitzada a la Platja de La Fosca

 Al Passeig de Torre Valentina a St.Antoni de Calonge 


Foto realitzaada abans d'anar a casori d' una cosina germana.


 Contraportada de l' Àlbum


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada