dijous, 22 de gener del 2015

Hola de nou, amics;
Aquesta vegada us vull ensenyar un llibre de Firmes que em varen encarregar per una Perruqueria  de Cassà, que tancava per Jubilació i volien fer-li un detall a la mestressa  durant una petita festa  que li varen oferir les  perruqueres que havien treballat en aquesta Perruqueria durant molts anys.
Sé que  li va agradar molt el detall. Me n’alegro moltíssim, doncs el vaig fer amb molt de carinyó!

El paper utilitzat el vaig  escollir perquè crec que hi anava molt bé, en aquest tipus de treball, vaig mirar que fos senzill però molt fi. I la manera de cosir-lo ho vaig trobar molt adient.

Tot seguit unes fotos del projecte, espero que us agradin

                                         
                                                    La portada

                                                  El cosit interior
                            La Contra 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada